Recenze: Ve tvém pokoji

Název: Ve tvém pokoji
Autor: Jordanna Freiberg
Žánr: Young adult
Nakladatelství: CooBoo
Díl: 1.
Série: No boyzzz
Anotace: Dvě rodiny si během prázdnin vymění domy. Molly, toužící stát se módní návrhářkou, a Charlie, blázen do cyklistiky všeho druhu, kteří se v životě neviděli, jsou tak nuceni obývat pokoj toho druhého. Poznávají se až přes emaily a také chat, ukazují si navzájem, co zajímá toho druhého. Vzdálenost sice působí nejedno nedorozumění, ale sympatie postupně narůstají…

xxx
Příběh o dívce a klukovi, kteří si vymění dům. Dopisují si přes e-maily. Nikdy se neviděli, ale přijde jim, jako by toho druhého znali. Rozumí si, i když je každý úplně jiný. Molly žije v továrně na sny a Charlie v malém městečku uprostřed hor. Každý má svůj sen, svoje hobby naprosto se lišící toho druhého. Molly má plnou hlavu módy. Naopak Charlie zase cyklistiky. I přesto si ale rozumí... Myslím, že to je ta nejromantičtější kniha, kterou jsem kdy četla!

Okey, možná to trochu přeháním, ale i tak. Charlie s Molly se k sobě skvěle hodí, i když je každý úplně jiný. Musím se přiznat, taky bych chtěla něco takového zažít. Až na to vyměňování domu. S tím bych naprosto nesouhlasila! Nikoho (kromě tety a strejdy) bych do mého pokoje na přespání nepustila. Teda pokud by to nebyla moje kamarádka a my by jsme si nechtěli udělat pyžamový večírek nebo tak něco. Naprosto bych se bála, že by mi tam šmejdil! Věřte, můj pokoj není zrovna nejuklizenější...

UntitledMusím se přiznat. Kniha mě tak trochu inspirovala. Molly měla v pokoji nástěnku s fotkami sebe a jejich kamarádek. Já bych si ráda taky něco takového pořídila. Jen ještě přesvědčit moje kámošky, aby si stouply před objektiv :D

A co si vlastně myslím o postavách? Tak třeba Molly mi přišla strašně sympatická. Stejně tak i Charlie a ta její indická kamarádka. Ren? Už si moc nepamatuju. Ale Selene jsem nenáviděla. Ti, co knihu četli asi ví proč (nechci prozrazovat). Ale to není jediný důvod. Selene je přesný příklad kamarádky, kterou bych mít nechtěla. Vlezlá, namyšlená a sebestředná. Jak si stále chodila půjčovat Mollyny šaty, to mi přišlo hodně blbé. Možná to je někdy zábava, ale nic pro mě. Je však fajn, že autorka dokáže stvořit takovou příšeru. A ostatní? Ty už jsem brala jako vedlejší postavy, moc jsem se jimi nezabývala. Jen Sylvií. Připadala mi, jako "horský" typ Selene. Kdo ví, možná to tak mělo být.

Bende istiyorumJinak je tu něco, co bych knize vytkla? Možná to, že to bylo psané z pohledu vypravěče. Někdy to bylo až matoucí, jak se pořád střídal Charlie s Molly. Plus bych dala zase těm e-mailům. Díky nim se kniha četla ještě rychleji. A nebylo to zas tak obyčejné. I tak ale knížce nemůžu dát plný počet, není to dokonalé.

Přiznávám se, nejdřív jsem na knihu v knihovně jen tak civěla. Nějak se mi ji číst nechtělo. Poslední dobou mám ale náladu spíš na takové ty odpočinkové knihy a tahle tím pravým. Knihu jsem přečetla za dva večery.

Když to shrnu, kniha byla fajn. Na těch pár hodin mě určitě zabavila. Myslím, že si půjčím i další díly za série.

Hodnocení: 7/10

A obálka? Nic moc teda. Ne, že by byla přímo špatná, ale nijak zvlášť mě nezaujala. Takový průměr.