úterý 22. října 2013

Posuď knihu podle obalu #1 (Aliss)










Toto meme pořádá Syki.
Cílem toho meme je vybrat si obal knihy, napsat anotaci knihy a zhodnotit. 

Anna

Název: Anna - Krok za krokem do nového života
Autor: Justus Pfaue
Originální název: Anna
Nakladatelství: CooBoo
Anotace: Anna se touží stát primabalerínou. Ale po těžké autonehodě ochrne a šance na velkou taneční kariéru jsou ty tam. Vypadá to, že už nemá proč žít, bez baletu nevidí v uzdravení žádný smysl. Pak se však dostane do sanatoria, pozná Rainera, prima kluka na vozíku, který jí vlije novou energii do žil. Krok za krokem se Anna vrací do života a na pódium, kde se jí díky talentu otevírají netušené obzory. Brzo se však bude muset rozhodnout. Balet, nebo láska? Co je důležitější?





Můj názor: Teď se nabízí otázka: Proč tuhle? Vždyť jsem ji ani nečetla. Já to hned vysvětlím. Jako malá jsem totiž chtěla být baletka. Vlastně mi to vydrželo do osmi let. Mamka mi stále ale říkala: Jsi moc vysoká. Já vím, baletky většinou bývají malé a já jsem teda žirafa, to se musí přiznat.  I tak mi to však připadalo nefér. Byl to můj sen. A tak, když obálku viděla poprvé, říkala jsem si: Páni, tu knihu si určitě koupím. Asi jsem si tím chtěla splnit svůj sen. No, nakonec jsem si to rozmyslela a knihu nekoupila. Obálku jsem si však zamilovala. Částečně to působí depresivně, ale právě Anna tomu dodává šmrnc. Bez ní by to byla jen stará hnusná místnost. Anna společně s jejími šaty do té místnosti pustili světlo. Vážně, tak to na mě působí. Jako kdyby byla symbolem naděje této knihy. Fakt si myslím, že se obálka povedla. I ty kudrlinky jsou fajn. Ale stejně, když to tak sleduji, jako by mi to vysílalo signály, nečti to. Jako kdyby to v sobě skrývalo právě tu temnotu, kterou obálka postrádá.

Hodnocení: 9/10




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jaky je váš názor? :)