neděle 27. října 2013

Dlouhé zimní večery #2 - Z pohádky do pohádky

Tento projekt pořádá Táňa. Více informací najdete tam.



U tohoto téma se mi jako první vybaví stolní hra z pohádky do pohádky, kterou jsme vždycky hráli jako malé. Ať už s kámoškou nebo se ségrou, která vždycky podváděla -_- Pak už jsem to hrávat přestala. Taky mě štvala ta zlatá hora. Pořád se tam vracet! A já nerada prohrávám. Takže si asi dovedete představit, co se asi dělo... Každopádně my jsme tu hru pak přejmenovali podle našeho gusta. Tedy z prdele do prdele. Já vím, je to vulgární, ale co už. Vlastně pořád cetsujete tam a zpátky, takže na tom něco bude no ne? 

Tímhle tématem ale Táňa asi nemyslela tuto hru. Spíš bych si tipla, že chtěla vědět, jaké pohádky sledujeme o Vánocích. Když jsem byla mladší, koukaly jsme na tři oříšky pro popelku. Uznejte ale, že už to je trochu klišé. Proto jsme začali koukat na pohádky na ČT1. Vždycky tam hraje nějaká nová česká pohádka. K tomu zobeme cukroví. Jinak pak sledujeme různé pohádky aneb, co telká dá :D
Takhle vlastně cestujeme televizí z novy na primu, z té na ČT1 atd.


Pod tím si vybavím pojem z pohádky do pohádky. Z Madagaskaru na Šmoulí vánoce (já to nevybírám) pak na něco českého a zakončíme to něčím z ciziny.

Dneska jsem se moc nerozepsala, jelikož nevím, co ještě dodat, no...





2 komentáře:

Jaky je váš názor? :)