sobota 19. října 2013

Modrá jako safír - GIF recenze



Autor: Kerstin Gier
Série: Drahokamy
Díl: 2.
Žánr: fantasy, romantické
Nakladatelství: CooBoo
Rok/země: 2012 (v Česku), Německo
Anotace: Být čerstvě zamilovaná v minulosti vážně není dobrý nápad. To si přinejmenším myslí šestnáctiletá Gwendolyn, novopečená cestovatelka časem. Koneckonců mají oba s Gideonem docela jiné starosti. Například jak zachránit svět. Nebo se naučit tančit menuet. A ani jedno není vůbec snadné! Gwen má sice po svém boku několik dobrých rádců, ale když se Gideon začne chovat tajuplně, je jí jasné, že musí své hormony co nejdříve dostat pod kontrolu...

Minule jsem dělala GIF recenzi na prví díl této trilogie. Celou dobu jsem si to užívala, bavilo mě to. A tak jsem se rozhodla udělat i GIF recenzi na druhý díl. Snad se bude líbit :)


POZOR! Obsahuje spoilery.


Když jsem se koukala na knížky v knihkupectví (myslím, že jsem zrovna
 sháněla Hex Hall) a narazila na modrou:

Následně:

Následně:

A když jsem ji konečně měla:

Když jsem četla scénku v kostele:

Když se objevil Xemerius:

Ale později:

Scénka "Hallelujah":

Když se hádaly:

Když Gwen navštívila Lucase:

A když navštívila hraběte st. Germaina:

V té chvíli jsem si o Gideonovi myslela:

Ale když jsem pak četla epilog:

Jak jste mohli pochopit, kniha mě až na tu část s Lucasem bavila. Okey, nebylo to zas tak nudné.Můžu to přehlídnout, jelikož to byly důležité informace.

Hodnocení: 10/10


Snad se vám to líbilo  :)


2 komentáře:

Jaky je váš názor? :)