sobota 26. října 2013

Posuď knihu podle obalu #2 (Aliss)


Toto meme pořádá Syki.
Cílem toho meme je vybrat si obal knihy, napsat anotaci knihy a zhodnotit. 

Tahle píseň ti změní životNázev: TAHLE PÍSEŇ TI  ZMĚNÍ  ŽIVOT
Autor: Leila Sales
Originální název: This song will save your life
Nakladatelství: Cooboo
Anotace: Elisa Dembowská si ve srovnání se svými vrstevníky odjakživa připadá jako mimoň. A pak se jednoho dne rozhodne, že udělá všechno pro to, aby se to změnilo. Celé prázdniny na sobě dře – čte správné časopisy, dívá se na správné seriály, dokonce si i zásadně obmění šatník, jen aby hned první den školy zjistila, že se snažila zbytečně. Že i kdyby na sobě pracovala sebevíc, nezmění to, jaká je uvnitř, a že to její spolužáci vždycky poznají a stejně se s ní nebudou kamarádit. Ale co s tím?









Můj názor: Tuhle knihu jsem si vybrala, jelikož se na ni strašně těším! Chtěla jsem si ji už včera objednat, ale mamka mi to nedovolila, řekla, ať počkám na úterý. Ona má totiž kouzelnou kartičku, díky které budu mít slevu. Takže musím být hodná a počkat si. No ale ke knize... Tenhle obal splňuje dvě věci, co mám ze všeho nejradši. Hudba a čtení! Na obalu se mi líbí prakticky všechno. od sluchátek po ten úžasný svetřík, který ji odteď závidím. Taky se mi líbí nadpis. Jak je to přes celou knížku a ty srdíčka. S kamarádkou jsme vykoumali, že když se přečtou jen ty růžové písmenka, vyjde z toho levo. Ale když se to zase přečte naopak, vyjde Vám vole. Takže je to prakticky urážlivé! Štve mě to, jelikož v Angličtině je to love... Proč ne i u nás? Nevím, co bych tomu vytkla. Tu urážlivou "zprávu" radši budu ignorovat...

Hodnocení: 10/10


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jaky je váš názor? :)