Recenze: Démon z Hex Hall

Název: Démon z Hex Hall
Autor: Rachel Hawkins
Žánr: Fantasy, romantické
Nakladatelství: Knížní klub
Díl: 2.
Série: Hex Hall
Anotace: Sophie Mercerová si myslela, že je čarodějka. Proto byla ostatně poslána do Hex Hall, nápravného zařízení pro delikventy Prodigia, tedy čarodějky, kouzelníky, víly a podobné bytosti. To si ale myslela ale ještě předtím, než zjistila, kdože je vlastně její otec, a že Archer Cross patří k L´Occhio di Dio, které se snaží Prodigia vyhladit z povrchu zemského – a namísto dalšího polibku mu tak musela vrazit jednu pěstí. Že je čarodějnice si myslela do chvíle, než se ukázalo, že je démon. Velká moc však sebou přináší i velká riziko, a než vystavovat nebezpečí své blízké, bude možná lepší se jí zbavit... Co ale dělat, když se ukáže, že i její nové kamarádky jsou démoni a svou sílu rozhodně neplánují použít k žádným bohulibým účelům? Do toho se o Sophii začne zajímat L´Occhio di Dio, a koho jiného za Sophií poslat než Archera. Ještě štěstí, že k němu Sophie už nic necítí. Nebo ano?

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Millions saw the apple fall :) - Eeeeeeeeeeeeeeeeee my copies of Hex Hall and...
Můj názor
Poprvé, když jsem dočetla Hex Hall, byla jsem v šoku a smutná, kvůli Archerovi a přiznávám, možná i trochu vyděšená. Hned jsem se koukala, kdy vyjde druhý díl a říkala si: Ten určitě musím mít! Celá nedočkavá jsem o to celé dny přemýšlela a přemýšlela... prostě v jednom kuse. Nakonec to dopadlo tak, že knihu si koupila kamarádka a tak ji bohužel nemám ve sbírce. Musím uznat, že to byla jedna z nejúžasnějších knih, co jsem kdy četla. Když jsem ji pak konečně držela v rukou, celá nadšená jsem to zhltala za dva dny. Z démona jsem byla tak nadšená, že to ani nešlo popsat...

Fascinating ♡
Jenže, když jsem ji četla podruhé, už to nebylo ono. Samozřejmě jsem to předpokládala, ale i tak mě to trochu vyděsilo. Poprvé, když jsem to četla, vždy jsem zatajila dech, jen co se na scéně objevil Archer Cross. Panebože už jen to jméno zní tak úžasně! Do Archera jsem se okamžitě zakoukala a rozhodně s tím nehodlám přestat! Je to zatím můj nejoblíbenější hrdina. No, ale tenhle sloupec nemá být o Archerovi... takže se posunem, ne? Takže, co jsem to chtěla... jo už vím! Já jen, že poprvé jsem to celé prožívala, jako bych já byla Sophie. Podruhé to zas bylo něco úplně jiného. Vůbec se mi to nechce psát, ale občas jsem se i
hex halltrochu nudila...

Postavy
A teď mé oblíbené téma, hlavní postavy! Samozřejmě tu je Sophie Mercerová. Má nejoblíbenější postava vůbec. Je strašně vtipná a já si ji automaticky oblíbila. No, co dodat... A pak je tu věčné téma: badguy nebo goodguy? Já samozřejmě volím badguye! Tedy Archera :3 Cal je sice fajn, ale no... Archer je Archer. Co si myslím o ostatních postavách? No, celkem nic podstatnýho... Až na Laru a Nicka. Nick mi moc neseděl, ale pak jsem si ho i trochu oblíbila. Hned mi mělo být jasné, proč Sophie zmiňovala, že je... no to je vlastně jedno. Radši nechci prozrazovat. A pak Lara Casnoffová. Myslí si, že všemu velí nebo co. Prostě povrchní pipina! Od začátku mi moc nesedla. Měla jsem hned vědět, co je zač a co plánuje. Myslím, že ji fakt nesnáším :D

Na závěr chci říct, že pokud jste zvažovali přečtení Hex Hall série, tak si ji rozhodě přečtěte! Já osobně si sérii vážně zamilovala a vřele ji doporučuji všem.

Hodnocení: 10/10

Obálka: Obálka je nádherná, ale přecejen se mi ta první líbí o něco víc. Tahle mi přijde trochu umělá.