úterý 12. listopadu 2013

Info :)

Ahoj lidi, píšu jen ve zkratce, jelikož bych tu ani neměla být :D

O co jde? No, asi jste si všimli, že už jsem tu nějakou dobu nebyla. To protože jsem nemocná :( Včera jsem byla u doktorky (ta to samozřejmě extra neřešila, zabývala se mou výškou - mám 13 a měřím 180 a co?) a vypadá to, že bych už ve čtvrtek mohla do školy! Zas je tu ten problém, že mám i ošklivou rýmu a skoro nemůžu mluvit :/

No nic. Naše novinky: Asi od pondělí spolupracujeme s Fragmentem! Úžasný, co? Já jsem strašně ráda (a prosím tě, Luc, dej nám to do rozvržení, díky moc :D).

Takže vás chci prostě pozdravit a užijte si to tu s Luce, určitě to s vámi zvládne, že :D

Aliss

1 komentář:

  1. Jo a zapomněla jsem ještě, že mi včera přišla tahle píseň ti změní život! Už to mám přečtené a je to super! Rozhodně vám radím si ji koupit... Jo a až tu budu zas naplno, napíšu pár recenzí :)

    OdpovědětVymazat

Jaky je váš názor? :)