Recenze: V pasti

Autor: Julie Cross
Série: Rozděleni časem
Díl: 2.
Žánr: Fantasy, YA
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 336
Anotace: Jackson Meyer dokáže cestovat časem. Změnil tak minulost a zachránil život své životní lásce Holly. Stal se agentem tajné divize CIA nazvané Bouře. Jackson a jeho kolegové se dostanou pod palbu nepřátelské divize CIA Oko. Jackson zjišťuje, že svět kolem něho se změnil. Někdo ví o jeho vztahu s Holly vymazaném z minulosti a hodlá toho maximálně využít. Jejich životy se opět ocitají v nebezpečí…

Příběh
Volné pokračování prvního dílu je tady! Příběh o Jacksonovi navazuje tam, kde skončil. Jackson skočí do minulosti i s jeho základnou, aby tím ochránil Holly s Adamem. Přidává se k výcviku tajných agentů. Jenže jeho život prostě nikdy v bezpečí nebude. Nepřátelé času se vracejí a ví o jeho vztahu s Holly. A aby toho nebylo málo, Holly s Adamem se do toho zase nachomýtnou.

Postavy
Jak jsem psala už i u minulé recenze, zase jsem u postav nehledala nic zajímavého. U této knihy se hlavně musím soustředit na děj, abych všechno postřehla a i to se občas nedá zvládnout. Když tak o tom zpětně přemýšlím, nejvíc jsem si asi oblíbila Holly. Přijde mi milá a určitě je i krásná. Prostě holka, kterou bych chtěla být (:D).

Moje hodnocení
A je tu druhý díl. Už jsem se na něj i těšila. Prostě ty informace potřebuju vědět... A že jich bylo hodně. Přiznávám se, že mě tak po půl hodině začala bolet hlava. Na knížku se vždycky musím plně soustředit, protože je tam na mě až moc informací. Většinu jsem ani nepostřehla. Některé ty druhy cestování... co?! Taky ten autorčin styl... No moc mi nesedl. Já nevím, po hodině jsem byla tak unavená, že jsem musela knížku zaklapnout a číst až další den. Ale něco na tom bylo. Celá knížka byla fakt akční, že jsem se u toho nenudila. Pořád se něco děle a já jsem musela jen hltat stránky.

Hodnocení: 7,5/10

Obálka je podle mě povedená, i když první díl se mi líbil víc.
Obálka: 8/10