sobota 10. května 2014

Recenze: Hon

Název: Hon
Autor: Andrew Fukunda
Série: Hon
Díl: 1.
Žánr: Fantasy, YA
Nakladatelství: fragment
Počet stran: 304
Anotace: Jak zůstat na živu ve světě, kde jsou lidé považováni za pochoutku a všichni touží po jejich krvi?
Pravidla jsou jasná: nesmát se, nepotit se, neupozorňovat na sebe. A hlavně – nezamilovat se do jedné z nich!
Gen se liší od všech ostatních. Nedokáže běžet rychlostí blesku, sluneční světlo ho nezabije a nemá neukojitelnou touhu po krvi. Není upír, je člověk.
Je vybrán, aby se zúčastnil honu na poslední lidi. Jeho pečlivě utajovaný život se hroutí. Skupina bezcitných lovců začíná tušit, že s ním není něco v pořádku. Seznámení s dívkou v něm probudí city, které do té doby neznal.
Gen našel něco a někoho, za co má cenu bojovat, a jeho potřeba přežít ve světě plném nemilosrdných dravců je stále silnější...

Příběh
Kniha je z pohledu Gena který popisuje situace ve kterých se ocitá jako člověk, ve světě plném upíru kteří obsadili zemi. Byl vybrán jako jeden z mnoha aby se účastnil honu na poslední lidi. Samozřejmě nechyběla již klasická love story, která se mi moc líbila. Zápletek tam bylo více než dost a pokaždé když byl Gen na pokraji odhalení jsem myslela, že mi přestane tlouct srdce. Závěr mě docela překvapil, nevěděla jsem co si o něm mám myslet, uvidíme.

Postavy:
Zpočátku jsem nevěděla co si mám o Genovi myslet, všechno bral docela pesimisticky, ale možná pravě proto to bylo dobré počtení, mám ráda postavy co nejsou nijak dokonalé není nijak těžké se s nimi sžít. Taková Záře se mi líbila hned spíš až někdy potom, na začátku mi přišla až přehnaně arogantní.

Moje hodnocení:
Kniha byla celkem čtivá, postavy sympatické, ale měla i své zápory, místy mi trochu připomínala Hunger Games, což mi nevadilo bylo to spíš..zajímavé. Upřímně začátek knížky nebyl moc vábivý,moc jsem ten děj nechápala, ale potom jsem všemu naprosto rozuměla. Autorův svět byl pro mě nový, nic takového jsem předtím nečetla, ale i tak to bylo super.

Hodnocení: 8,5/10

Obálka: 8/10
Obálka byla svým způsobem pro někoho pěkná, ale pro mě ne dost.


Zdroj obálky: bux.cz
Doplňující obrázky: weheartit.com





Žádné komentáře:

Okomentovat

Jaky je váš názor? :)