úterý 17. prosince 2013

Recenze: Kniha tajných přání

Název: Kniha tajných přání
Autor: Stefanie Dorr
Série: Kniha tajných přání
Žánr: Dívčí romány
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 136
Rok vydání: 2013
Anotace: Chtěli byste mít kouzelný proutek a splnit si všechna přání? Jsem Lena a chodím do nové školy, protože se naši rozvedli. Přála jsem si spoustu věcí, ale nic z toho se nesplnilo. Nedávno jsem ale společně s Goethem (to je můj pes) v parku našla pero. Nejdřív jsem si myslela, že je to jen super doplněk k zápisníku od tety. Ale to jen do doby, než jsem začala psát... Všechno, co perem do zápisníku napíšete, se stane skutečností! Je tohle vůbec možné? Jen to nefunguje na moje přání. Nevadí, i tak je to super!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Stručný děj
A journal with scars Lena najde pero, které jakoby  oka vypadlo jejímu deníku. A když do něj začne psát, stane se něco divného. Vše, co zapíše se splní. Teda téměř všechno. Nesmí psát o sobě. Lena si tak může plnit každé přání. Potká dívku Hannah, se kterou se nejprve moc nepřátelí, ale jak jde čas, mezi nimi se to změní. K tomu všemu jí ještě štve banda nafintěných spolužáků. Proč jim také něco neprovést, že?

Postavy
Já nevím, prostě mi přišli všechny postavy sympatické. Okey, tak ne přímo sympatické, ale nevadili mi. Nikdy jsem si o nich neříkala nic špatného nebo potichu nadávala...

Styl psaní
dreamstime-paradigm-shift.jpg (470×314)No, tak ten se mi moc nelíbil. Proč? Bylo to psané moc jednoduše, celkem jsem se i nudila. Autorka navíc nešetřila na chybách! Pořád si pletla Evu-Marii s Annou-Sofií a to snad všemi možnými způsoby. U každé chyby jsem se sekla a potichu nadávala. No, ale to se stává. Psaní není jednoduché... Zase ale obdivuji, že jsem si až na konci všimla nebo jsem zareagovala, že to je psané z pohledu vypravěče. To mi občas na knížkách vadí, ale tady to bylo skvělé.

Michelle Tanner - "You got it dude"Můj názor
No, je pravda, že tentokrát jsem trochu přestřelila kategorii. Ale to se stává... Jinak mé dojmy? Do děje jsem se dostala asi až v polovině. No, nevím, co ještě dodat. Asi... když jsem se tam konečně dostala, začalo mě to i bavit. Sice to není knížka zrovna pro mě, ale vím, že mé mladší já by bylo úplně nadšené. A já přece jen nejsem na to až tak stará, takže trochu jsem si to užila. Sice jsem od toho čekala něco jiného, ale co už...



Hodnocení: 7/10

Obálka, byla hezká. Líbil se mi ten vzor.

Obálka: 7/10

Děkuji knihkupectví Knihcentrum za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat zde.


zdroj obálky: google.com
doplňující obrázky: weheartit.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jaky je váš názor? :)